duminică, 16 ianuarie 2011

Un om de bază la BZI recunoaşte că acolo se face presă după ureche


Unul din stâlpii ziarului de şantaj BZI recunoaşte oficial că acolo presa nu se face după regulile clasice ale meseriei ci după fantezia unuia sau altuia. Operatorul video al ziarului, Cătălin Dumitrescu, a povestit pe o reţea de socializare cum s-a putut ca BZI să publice o ştire despre moartea unei fetiţe de şase ani, când toată lumea vedea că minora purta pamperşi şi nu putea avea mai mult de doi ani şi ceva. Pe aceeaşi reţetă, copilul a fost botezat de "ziar" cu alt nume decât cel real.
Iată mărturisirea:
Catalin Dumitrescu: "Man, k sa intelegi mecanismul, am sa ti-l spun eu... Am fost acolo la accident, eu am filmat si am postat filmul.... Redactorul care trebuia sa fie cu mine pe teren, statea frumusel la birou si ma stresa pe mine cu telefonul... I-am spus ca fetita este foarte mica, doi anisori si ceva, pentru ca are pampers...Se vede si din imagini... Dar, cand am ajuns in redactie, am observat cu stupoare ca micuta are sase ani si ca numele de familie Huzum are initiala C.... Asta este, dar te rog, nu baga in ciorba toata lumea de la BZI, ZDI sau Newsiasi. Multumesc - 25 mai la 14:57 · "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu