marți, 13 iulie 2010

Ghiocelul şantajului răsare şi la PALAS

Ce era de aşteptat s-a întâmplat până la urmă: în ciuda sumelor imense vărsate în buzunarul lui Ghiocel Asimionesei (la un moment dat cotiza 180.000.000 lei vechi pe lună plus spaţii comerciale servite unor firme ale şantajistului contra unor chirii modice), omul de afaceri Iulian Dascălu a ajuns să îşi vadă business-urile împroşcate cu noroi de către ziarul de şantaj.
BZI a început bălăcăreala în ianuarie, când a publicat "dezvăluiri" despre un spaţiu de joacă (vezi AICI) şi despre un restaurant din cadrul PALAS (vezi AICI). Atacurile au fost stopate repede cu noi contracte de publicitate scumpe şi puţin justificate (una e să promovezi PALAS-ul printr-un cotidian credibil, gen Ziarul de Iaşi, nemaivorbind de o televiziune, canal media cu impact de 10 ori mai mare, şi alta e să ai publicitate în BZI; cotidian cu o credibilitate apropiată de 0, cunoscut doar prin mizerii şi înjurături)
La începutul lui iulie însă BZI a reluat seria atacurilor, numai că a schimbat ţinta: a pus tunurile pe unul din cei mai mari chiriaşi ai PALAS, adică Auchan. Iată ce scria sâmbătă BZI că s-ar întâmpla la hypermarketul din PALAS: "Situatie halucinanta in magazinul Auchan din Iasi • Au fost depistate si retrase de la comercializare produse despre care nu se stie daca sunt destinate consumului uman sau animalelor • Pentru a induce consumatorii in eroare, reprezentantii magazinului au atasat produsului etichete foarte greu descifrabile • Autoritatile au fost sesizate, fiind deja retrase de la comercializare cateva produse". Detalii citiţi AICI 
Pasul următor? Dacă nu vine repede "publicitatea" cerută de BZI, s-ar putea ca ziarul condamnat deja pentru şantaj prin presă să descopere brusc ilegalităţile de la PALAS ori alte grozăvii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu